reklama

Dopravná nehoda.

Stala sa v časoch keď policajti boli ešte príslušníci SNB a ako dopravný prostriedok používali bicykel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Osobné autá boli zriedkavé, napriek tomu sa stala dopravná nehoda. Zúčastnili sa jej šofér osobného auta a cyklista. Takáto nevšedná udalosť neunikla pozornosti malých divákov, medzi ktorými som bol aj ja. Pri nehode sa nikomu nič nestalo, len bicykel bol nepojazdný a potreboval opravu.

O nehode spisoval záznam príslušník SNB. Zrejme kvôli úhrade nákladov na opravu bicykla poisťovňou, sa všetci zúčastnení zhodli, že nehodu spôsobil šofér osobného auta. Záznam prebiehal hladko až do okamihu, keď bolo treba určiť príčinu nehody. Bezradný príslušník SNB hľadal pomoc u všetkých zúčastnených. Pomohol mu šofér auta: Napíšte tam, že som mal vypité a nedával som pozor. Spokojný príslušník SNB ho pochválil a prehlásil: Výborne, to všetko vysvetľuje. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Záznam o nehode bol ukončený, všetci zúčastnení sa rozišli s pocitom dobre vykonanej práce.

Ján Melas

Ján Melas

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Naši predchodcovia nazhromaždili obrovské množstvo poznatkov a vedomostí o svojom živote, v čase pred tisícročiami až dodnes. Je pre mňa fascinujúce, že už vtedy riešili spoločenské problémy, ktoré pretrvali do našich čias. Zaujíma ma, či ich spôsob riešenia problémov, je aktuálny aj v dnešných časoch. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu